Tvättstugan

Nu ska jag strax kila ner i tvättstugan och tvätta, Stefan har fått i uppdrag att dammsuga lägenheten..
Upptäckte dock att vi inte hade så mycket tvättmedel kvar, typiskt att jag glömde köpa det när vi storhandlade..Aja, det räcker till denna gång iaf.

Till middag idag gjorde jag en tonfisk och pasta sallad, riktigt gott! :) Va så länge sen vi åt det så det passa utmärkt!

Både gott & nyttigt! :)


Var ute på en härlig promenad med hundarna för ett tag sen också, Boss fick träna på sitt tålamod, hehe.. Han har inte mkt till tålamod alls den lilla :) Saker ska ske heeeela tiden annars gråter han som ett litet barn som inte får som han vill.. hihi.. Men idag var han superduktig! har även bytt halsband på honom som han ska ha ett tag framöver nu.

Busungen :) fullrulle :) ♥


Nej nu lär jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0