Älskade Cindra..Återseende..

När jag var tvungen att lämna iväg dig och Snorpan så trodde jag att jag aldrig nånsin igen skulle få se någon utav er..Jag blev lovad att ni aldrig skulle skiljas åt, att ni alltid iaf skulle ha varandra.
Jag har gråtit floder av saknad efter er. Jag har varit så orolig, jag har ringt runt och frågat efter er, utan någon framgång, ni bara försvann ifrån mig.

Finaste goste Cindra..


Tills idag.. Jag har sett dig ett par ggr dom senaste månaderna, du har kikat fram på mig och Ceros, jag har sagt till Stefan,
- Nästa gång får du ta hundarna, jag måste kolla om det är hon!

Och idag, jag var ute med Boss (Han hatar tyvärr katter) jag såg dig.. Du satt där på gräset..Jag skyndade mig på promenaden, sen in och bytte hund till Ceros. Vi kom emot dig, jag band Ceros en liten bit ifrån och gick fram till dig, ropade ditt namn och du svarade.. Du sprang över sandlådan, jamande som du alltid gjort.. Hoppade upp i mitt knä, du spann, jag har saknat ditt spinnande sååå, du fällde ton med päls som alltid och jag blir allergisk, men det gör inget! Du sprang fram till Ceros, ni var så glad att se varandra igen, jag grät.. Min fina underbara Cindra..

Alla ni tre.. Cindra, Snorpan och Ceros.. Sover tillsammans ♥


Du bor på gården över oss.. det är helt otroligt hur liten världen är! Jag skulle vilja ta hem dig, men jag kan inte pga Boss, men jag lovar att vi ska ses igen, vi ska mysa och leka och du ska få det du älskar , hundmat :P du slängde i dig det idag, du tuggade på mina fingarar som du alltid gjort.. Du tvättade bort mina tårar.. Du var tillbaka i min famn och jag är såå tacksam över att jag fick se dig, mysa med  dig och prata med dig igen, och jag är såå lycklig över att du minns Ceros och han minns dig ♥

Du älskade ditt badkar.. Knäppa underbara katt! ♥



Kommentarer
Postat av: crazygirl - it´s a passion

Hallå där, hoppas att allt är bra.

kram

2010-05-17 @ 23:08:31
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0