Dela mig på 2 tack..

Idag har vi en härligt god vän, Robert på besök ifrån Sthlm :)
Stefan tatuerar honom just nu och jag är uppe hos Sandra med lilla Nella som är sjuk :(

Tidigare idag har Stefan även äntligen tatuerat Sandra , så nu har hon sin älskade efterlängtade tatuering :)
Jag satt med Noella i famnen och hon somnade så mysigt.. Gotjejen!

den blev sååå fin och alla är såå nöjda :) ♥


Pojkarna är fdock hemskt mammasjuka idag , typiskt när jag inte varit hemma så mkt.. Dom har rivit halva hemmet när Stefan varit hemma med Robert.. Haha.. Sen när jag kom ner blev dom cool lugna och däckade direkt ;) Mammas pojkar minnsan ♥
Så jag tog mina älsklingar på promenad så dom fick mamma tid :)


Nu sitter jag och kikar på Efterlyst uppe hos Sandra :) Vi ska äta lite tillsammans.. Känner mig hemsk emot pojkarna som saknar mig :( Osocial emot Robert men ändå vill jag hjälpa Sandra och Noella när hon är sjuk.. det är vad vänner är till för..♥
Skulle vilja dela mig på 2..

Jag har iaf gått lite upp och ner så helt utan mig är inte mina bebisar :)

Vi hörs av..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0