Måndag igen..

Ny vecka med nya möjligheter .. :)

Vi har ett väldigt fint väder idag lär jag säga , solen skiner och det är varmt :)
Har varit ute med pojkarna i solen, Boss lyckades trampa i någon annans hunds färska skithög.. INTE så trevligt.. urk! Raka vägen in och hopp i badkaret blev det för honom..

Efter lunch nu så ska jag ringa till Gavlegårdarna och prata om gårdagens händelse i trappen..Nu får dom faktiskt ta och göra nånting åt detta! Jag är less och är inte ensam om att vara det..

Jävlas man med mina bebisar får man ett helvete tillbaka!


Bejb är hemma på lunchen nu..Sen ska han tillbaka till jobbet.. Själv tänkte jag ta mig en promenad ner till Prix oxh hämta ut ett paket som kommit.. Tar nog en sväng in på Dollar också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0