Mysig dag..

Eftersom att Sandra och hennes dundersöta dotter har blivit en otroligt stor del utav mitt liv och jag bloggar mycket om dom så får dom nu sig en egen kategori.. "Noella, Sandra & Jag <3" :)



Hur som helst så har jag spenderat mesta delen utav dagen uppe hos Sandra, hon hade tvättstugan så jag lekte och myste med Noella medans :)

Först när dom kom hem så sov lillan.. Men vaknade när vi klädde av henne ytterkläderna och var såå mysig, ville bara ligga och gosa i famnen.. Hon var fortfarande tröttis :P

Gotjejen vill ha närhet och ögonkontakt :) så mysig!


Efter mysandet så gick vi och bytte blöja lite medsans mamma Sandra var i tvättstugan och sen busade vi massor :) Hon är en så härlig liten tjej! Glad och sprallig och alltid ett leende på sina små läppar :)

Full Rulle med Nalle Puh i handen :) ♥


Sen blev det lite mat för lillan, jag och Sandra drack te och babblade på som alltid :) Vi har verkligen sååå mycket att prata om jämt, helt underbart! :)

Sandra passade på att skura golv osv.. Och jag och lillan passade på att bada lite, vilket är väldigt poppis :)
Jag var dyngsur i slutändan.. haha.. Så härligt! :)

sötaste tjejen med Ankan i badkaret :) Gud så hon plaskade runt ..hihi..


Hon älskar verkligen att bada, otroligt förtjust i vatten :)


Efter det var det tvättstugan för Sandra igen och Nella Somnade sött i min famn efter allt bus, lek och mat :)

Finns inge mysigare än detta .. ♥ Underbara barn..


Medans Noella sov så passade jag på att springa ner (När sandra kom upp från tvättstugan såklart) och tog ut hundarna med Stefan :)
Och när jag kom upp igen efter nån timme så vakande lillan och var lite kinkig.. Så som dom kan vara när dom är nyvakna.. Vill sitta i famnen osv.. Goplutt! Så hon fick välling av mamma :)



♥ Jag älskar dessa tjejer såå mkt! ♥


Ha en toppen fredag allihopa!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0