Sommar ...

När man tänker tillbaka på förra året den här tiden så var det verkligen ingen jacka och långbyxor som gällde.. Nu börjar iaf värmen kicka in ordentligt!
Underbart..

Jag vill grilla igen.. hmm.. Vi lär skaffa oss en grill :)
Vi grillade i förra veckan och jag åt tills jag storknade :P
Det var det ända som jag riktigt fick i mig på hela veckan.. riktigt riktigtt mumma!
Har en marinerad fläskfile som väntar .. gaah... ge mig en grill då :)

Aja, hade tänkt att slinga håret idag..Självklart blir det min make som får stå för det, bästa! ♥


Som förövrigt har rakat av sig sitt hår i vanlig ordning :) ♥





Kommentarer
Postat av: sirpa

Meeen då han hade ju nyligen friserat sig,,så måste han skala av allt,,kan det vara så skönt att vara utan hår ?/Sirpa

2010-05-24 @ 17:57:21
Postat av: Sara

Gumman..

vilken vecka i sommar passade dig o Stefan?

2010-05-25 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0