Tårögd..

När jag får höra fina saker om mig själv, eller bara att någon bryr sig om mig så blir jag så rörd.
Satt på chatten med Marie, hon som tog över min lilla hund för flera år sedan och hon skriver att det finns plats för mig hos henne, att hon vill lära känna mig bättre och att hon tycker att jag har gett henne så mycket genom att hon fick Musse.  ( Jag ser det tvätrom, hon gav mig lyckan och lugnet som gav honom ett så fint liv)

Tårarna rinner ner för mina kinder.. Av lycka..

Tack underbara människa ♥


Min Goa Lilla Musse flera år senare ♥



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken heders-sak att få sitta på din fina blogg. Visst var de mysiga kort på busfröna, vi har inte så städat längre, mattorna ligger i högar och inte på rätt ställe...men vad gör det...de har ju så roligt.

2010-05-26 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0