Underbara hjärtan!

Oj denna dagen har varit fullspäckad från och med att jag öppnade ögonen.. Men nu är jag så trött så jag orkar inte skriva om allt :P

Jag tänker dock inte strunta i att berätta att i eftermiddags när vi kom in i trappen med hundarna så hade ungj*vlarna här på området tänt på en raket/smällare i trappen!!!!!!!!! Tro på fan att jag blev helt ursinnig!
Imorgon tänker jag bestämt ringa till fastighets skötaren fäör nu är jag så förbannat less på hur dom ständigt ska göra livet surt för oss men framför allt våra hundar i huset! Nu är verkligen mitt tålamod slut, nu åker hårdhanskarna på ordentligt!

Aja, till nåt trevligare .. Kom precis in med pojkarna från kvällspromissen :) Dom har fått springa lösa i gräset och hoppat, lekt och haft sig :) Vi var också duktiga nog att minnas kameran :)
Lägger upp ett par bilder.. Boss var i vanlig ordning svår-fotad.. Han var inte still en sekund knappt :D

Våra Älskade Grabbar ♥



Såhär lätt är Boss att få med på bild ;) mohaha :P Full fart & HOPP! :D



















Och nu Sussar våra älsklingar så sött så ♥





Nu ska jag hoppa in en dusch och sen raka vägen ner i sängen!
Sov så gott allihopa!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0