En tjuvtitt..

Vi har som sagt Julpyntat här hemma under kvällen,
Ännu mer mysigt är det hos oss nu..
Är dock inte klara än, har bara plockat fram det "viktigaste",
Typ, ljusstakar, stjärnor, lite tomtar osv..
Bl.a gardinerna får dock vänta tills i morgon.. haha.


Meeen, vi kunde bara inte hålla oss..
Den söta, fina lilla granen fick också komma fram :)

Slänger upp iallafall två bilder här hemifrån idag..

Åh titta bara så liten och söt den är!


Vårat Köksfönster..


Det var det jag visar utav pyntet idag, mer kommer vid ett annat tillfälle.


Varje gång jag ska pynta så blir jag såå arg på R,
Undra om han vet hur mycket jul-pynt han förstörde en där gången?
Han förstörde mkt mer än bara pynt, minst sagt,
 Men nu är det ju ändå just pynt jag skriver om.
Ursch, jag vill inte ens tänka på den dagen,
Men fy va trist alltså.
Speciellt dom saker som hade tillhört mamma,
Dom var ju så speciella.
Tur att jag har lite kvar av hennes julsaker..
Nu ska vi tänka positiva tankar :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan medans Bejb duschar,
  Sen ta en långt varmt, mysigt bad ♥

En lugn och rofylld Fredag,
Precis vad jag behöver..


Ha en supertrevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0