Påminnelse till er

Gör en liten påminnelse om frågestunden som pågår just nu och avslutas på Söndag kl 20.00..



Klicka här för att komma direkt till inlägget :)


Skulle verkligen vara sååå kul om ni alla fina läsare skulle ställa iallafall en fråga var.. ♥
Något måste ni väl undra? :)



Som sagt så lovar jag att svara på alla frågor som ställs och vara helt ärlig i mina svar.

Nu är ni så pass många läsare så jag hoppas iallafall på en del frågor..



Svarar på din fråga även om du väljer att vara anonym..



Nu ska det pyntas medans soppan står på spisen :)

kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill bara säga att du är en otrolig stark tjej/kvinna. Jag känner igen mig så otrolig mycket i vissa delar du skriver om.

2010-11-26 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0