Höst-rensning

Japp, det är vad vi ägnar oss åt denna söndag.. Alla läckra, snygga sommar/vår jackor och skor åker bort och fram med dom tjocka, mysiga och varma jackor, mössor, halsdukar, vantar osv..
Sorterat lite andra kläder också, när det kommer in nytt, då lär lite "gammalt" bort..
Gör ni också så?

Samtidigt som detta pågår
(ser ut som en bomb sprängts i hallen, haha) så har vi även tvättstugan, 3 ynka maskiner blev det idag, skönt, går fort :)
Sen ska det väl dammsugas och donas inför veckan, brukar börja lite smått på söndagen, man vill ju ha lite vila och mys på söndagar också.. Så i vanliga fall brukar jag köra storstädningen varje måndag, är ledig då så det passar utmärkt.
Sen att det lär dammsugas och diskas varje dag, det är sånt som bara går på rutin när man har två vovvar :)

Har haft en jättemysig och kärleksfull helg tillsammans med min älskling
Är så lycklig över att ha honom i mitt liv!
Han gör så att hjärtat slår volter med sin ömma beröringar och vackra ord..

Jag älskar dig!


Nje nu ska jag slita mig från datan, tvättstugan kallar..
Hoppas på goda nyheter lite aenare också.. Här hemma hålls det tummar, tår och tassar!
 
Ha det super allihopa!


Kommentarer
Postat av: Marlie - 93a mamman

Svar: Tack för din kommentar :) Ja, jag var med i Outsiders, men är inte säker på om det finns kvar på deras hemsida. Pröva sök på unga mödrar eller något på kanal5play.se :)Det är ganska länge sedan avsnittet gjordes och sändes.

2010-10-11 @ 16:07:33
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: dufb

Mysigt med rensning.. önskar jag hade energi att fixa och dona jag med. men jag e så slt efter jobbet..

2010-10-11 @ 18:08:42
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: Dufb.

Dags för uppdatering. Ja tack. Haha. Ge mig någonting att läsa.. :-)

2010-10-14 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0