Storhandling & Lördags-mys!

Nu har vi varit och storhandlat massa mat :)
Innan dess så åkte vi ner på stan, det är ju nån marknad där nu, (minns inte vad det hette?)
Hur som helst så var vi på jakt efter en ny "skolväska" åt mig, min älsklingsväska bestämde sig för att braka igår kväll :(
Det var bara dragkjedan, så det går att laga utan större bekymmer men ack så ledsen jag blev..
Och jag behövde ändå en större (lite mot min vilja, hehe) för att få plats med allt och inte knäcka mina axlar..

Och jag hittade en som jag verkligen älskar! För ynka 100 spänn (!!) Kanon!
Jag är sån där som vill ha massa fack och fickor så jag har koll på mina prylar och denna fina fick följa med oss hem :)
Är super nöjd, ska packa ner alla mina "skol" prylar där snart.. Kul!


Medans jag gick och hade besluts ångest över vilken av alla väskor jag skulle ha så kikade vi vidare lite i alla stånden där omkring och hittade ett som sålde underkläder, läckra sådana!
5 olika för ännu en hundring.. Vi stod och letade, jämförde och velade där ett bra tag både två, hehe..
Vi kom tillslut fram till att jag fick 3 par och bejb 2 ;P
Vi köpte matchande färger också.. hehe.. Lite skoj! 

(klicka på bilderna för att se större,
knäppte dock bara på mina, Bejb har samma fäger som dom till höger,
Fast i boxer då ;) hehe)
 

haha, bejb höll i kameran en stund.. :P Jag höll på att tippa baklänges, haha.


Puss Puss ♥


Nu ska vi käka middag,
Sen blir det mys mys mys..

Tror jag ska be bejb slinga håret på mig i morgon förmiddag :)

Ha en super trevlig Lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: dufb

Åh jag verkligen älskar vardagar.. det är så mycket värt att bara ta och mysa till det så där mitt i veckan.. :)

2010-10-17 @ 18:44:41
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0