Tidig födelsedagspresent..

Till er som inte vet så fyller jag år i slutet av året, dsv i december.. Den 12 för att vara exakt..
Hur som haver så fick jag en för tidig födelsedagspresent av min älskling idag :)

Finaste när vi väntade på bussen häromdagen ♥


Till saken hör att vi var på stan igår och sprang lite äreenden och gick då in och kikade runt lite på vinterkängor..
Vintern är kring hörnet nu och med två hundar som ÄLSKAR snö så krävs det ett par rejäla skor om man inte ska frysa fötterna av sig (som varje år tidigare)..

Ceros, mammas finaste snö-Älskare..-09


Hittade ett enda par, sista som var kvar, nedsänkt pris med 500 kr och min storlek, 37 :P
Men just igår fanns nada cash till nå skor så det var bara att kika och prova sig mätt och gå hem utan,
Övertygad om att dom skulle ryka samma dag eftersom alla andra var tvär-slutsålda.

Last year.. ♥


Och sen idag när jag var på kuren
så åkte mitt hjärta ner på stan och köpte just detta par skor åt mig som en tidig present :D Blev så otroligt glad!
Bara förstååå känslan att slippa frysa fötterna till små istoppar varje gång man ska ut och traska i snön med grabbarn!
Jag kommer inte hata denna vinter så extremt som den förra misstänker jag..
Varma skor, varm jacka & täckbyxor, mössa, vantar & Halsduk, PERFEKT!

Nu sitter dom fint på mina fötter :)


Jag är nog redo för snön nu, iaf klädmässigt!


Har ni läsare laddat upp er inför vintern? :)


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHA jajemän jag är laddad och klar för vita årstiden :)



Du blev jättefin i håret! Stefan är duktig på att färga! Hehe han kanske borde sadla om till frisör?



Ta hand om dig Puss och kram

2010-10-26 @ 22:39:39
URL: http://arhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0