Trötter..

Sitter på kursen just nu, har lunch.. Har redan käkat och sitter nu och dricker te..
Försov mig kraftigt i morse, det har varit föör mkt för mitt huvud dom senaste dagarna, helt utmattad mentalt!
Vaknade iaf och kollade på kl som stod på 09.00 - vilket betyder att vi precis börjat..

Mysigaste i världen.. Älskar att se på dig när du sover så fridfullt..♥


Gick upp ur sängen mot min vilja, slängde iväg ett sms till Kursledaren och sa att jag hade försovit mig,
eftersom det aldrig händer så var det ingen bigdeal liksom.. Kom hit till kl 10.00.
Lagom till att dagens föreläsning skulle börja så det givck ju bra ändå..

Är dock inte alls taggad idag, är bara trött så trött.. Men i morgon är vi lediga, har en hem uppgift men ändå lediga..
Sen har jag yttligare ett möte imorgon kl 13.30..Aja, jag får sova lite extra iaf ;)

Var sjukt stressad igår kväll, helt uppe i varv och kunde inte varva ner heller så Älskling fick beordra mig att lägga mig i sängen och andas och gav mig sen massage så jag skulle finna lite lugn.. Jag tackar, älskling! ♥ 

Lugnet själv..Tänk att du varit sååå liten! Djup Kärlek..


Kanske hörs senare igen :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltid lika kul att läsa din blogg:) Och guuuuud vilken söt bild på Ceros, så underbart!!

2010-10-28 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0