Tuff & kul vecka..

Denna vecka har vi lagt fokus på framtiden (utbilningar/jobb) på kursen och shiit vad det tär på ens energi.. Huh!
Men det är även riktigt kul och spännade så missförstå mig inte :P
Har fått sjukt mycket idér och framtidsplaner.
Har även tagit tag i saker som hängt över mig och skapat stress och oro.. Så skönt!
Bokat in ett möte nu så ska det nog lösa sig och bli bra!

Mys-grabbarna!
Såå söta och goa!

Mors-grisen ända ut i svansen :)


Har haft det lite struligt med att vakna denna vecka, har varit sjukt trött hela veckan,
Men upp har jag kommit och i tid så det är ju bra..Men blir lite stressigt på morgonen.
Svårare att gå upp när älsklingen ligger kvar i den varma sängen medans jag lär tassa upp på det kalla golvet.. burr..
Hösten är verkligen här nu, det är vacket, helt otroligt men jag gillar inte att värmen försvinner, speciellt på morgonen.
Jag är verkligen ingen morgon-människa (fråga alla jag känner, haha) och har aldrig varit..
Enda gången jag vaknar med ett leende på läpparna är när Nellis sover över här , då älskar jag att vakna,
hennes söta skratt och våra mysiga morgonstunder tillsmmans :) ♥
 
Har även varit lite extra känslosam denna vecka, varför vet jag inte.. (?)
Det gör ju också att energin inte är riktigt som den brukar.. Men man lär ju tömma ut känslorna, även dom trista och ledsna, ibland..
Äsch, det går i vågor, från en minut till en annan.. Hormoner? ..

(Bild lånad från goggle, tyckte den passa in nu..haha)


Perverkas ni mycket utav vädret?

Jag kommer även att köra igång ordentligt nu med bloggandet igen,
Det händer grejjer i November, såå spännande!
Just nu har jag bara en kraftig blogg-torka..
Loggar in men sen tar det stopp :/
Men snart så drar det nog igång igen :)






Kommentarer
Postat av: Stefan

Det är bra att ha framtidsplaner då har man något att jobba mot och kämpa för och jag vet att du har en massa tankar och ideer se till att göra dom till verklighet nu bara för det vet jag att du kan! Du kan göra och bli precis vad du vill och känner för så länge du mår bra utav det glöm intew bort det! Och glöm för guds skull inte bort dig själv i allt det här för det är lätt att man gör det o det är inte kul att slå undan benen på sig själv (egen erfarenhet hehe).

Jag e jätte påverkad av vädret men det vet du ju redan hihi, som på höst o vinter när det blir kallt o mörkare så brukar jag bli nedstämd.

Pussa

2010-10-15 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0