Underbara Söndag..

Precis ätit middag här hemma, gjorde en kyckling-gryta och till det blev det bulgur.. Riktigt gott!
Snart ska älsklingen färga håret på mig, eller slinga det lite :) Blir nog tjusigt!
Visar resultatet i morgon ;P

Ska bli skoj att få lite mer liv i håret, det har fått vila ett tag nu.. Spännande!



Vi tog oss en promenad ner till Kvantum med hundarna idag, jag satt en bit bort vid en bänk och väntade med hundarna medans hjärta sprang in lite fort för att köpa sitt Söndags-godis :P
Själv kör jag på mina solrosfrön i vanlig ordning ;) Helt sjukt gott och även liiiite beroeende framkallande lär jag erkänna, hehe..

Hundarna tyckte det var sjukt roligt att gå och snosa i gräset, Ceros rullade och hade sig, livsnjutaren :P
Bossen busade och skuttade fram som en liten valp.. hehe..

Vackra underbara ögonstenen..

Goa söta lillpojken! Hittade stooor fin pinne att tugga på.. :)
Han står dock över den på denna bild ;)


Nej nu ska det slingas hår och sen ner i källaren och leta reda på Bejb´s halsduk, börjar verkligen bli kyligt nu..
Tossen får t.om ha täcke redan.. Han är så otroligt känslig för kylan.. Han ska få skor nu till vintern också..

Ha en super- mysig Söndag allihopa!
För det ska vi ha ihop..


Hej Hej sålänge!

Kramar


Kommentarer
Postat av: sirpa

Här hemma har det åxå färgats hår både på mej och Johan:):):)ha en trevlig söndag kväll

2010-10-17 @ 20:30:39
Postat av: dufb

<3

2010-10-17 @ 21:34:33
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0