Håret / Lördagsmys / Nyheter..

Först & Främst, det jag lovat er, bild på håret efter slingorna.. :)
Sorry för det tog tid.. Knäppte bilden precis nu, eller Stefan gjorde det.. Va tycks?
 
(Vet att jag är osminkad & Dötrött men nu var det håret vi skulle se vah? ;P haha)


Lördagskvällen är här..Tända ljus i hela vardagsrummet, har mixat ihop olika former och färger på blockljus på ett fat i vardadsrumsbordet, där det tidigare stått 3 blåa ljus i olika storlekar, men nu när 2 utav dom var slut så testade jag nå nytt, eller rättre sagt så "stal" jag idén ifrån svärmor.. Hehe ;) Tanken hade inte ens slagit mig, att mixa olika ljus där.. (?) Jag som alltid pysslar och donar här hemma.. Aja, det blev iaf jättefint! :)


Har inte gjort nå speciellt idag, tvättat sängkläder och käkat tacos.. Min lördag innebar lugn..Jag behöver det verkligen!
Alla måste få ta det lungt och vila upp sig ibland och idag var det min dag att samla tankar & energi..
Älsklingen har faktiskt tagit hand om " allt" idag, nästan.. Diskat, tog hundarna i morse så jag fick sova, han lagade iordning Tacosen och tvätten, den tog vi tillsammans, ska ställa mig och bädda rent sängen nu strax.

Roade mig dock med att busa lite med hundarna, tro det eller ej men dom tyckte det var skitkul, haha!
Hur otroligt söta & charmiga kan man vara egentligen? ..
Dom ser inte så glada ut, men svansarna gick som tokar,
Innan kameran kom fram vill säga.. typiskt! Hehe..
 SÖTASTE

Till er som funderar varför min uppdatering blivit så kass här så kan jag tala om att mkt beror delvis på kursen och även på att vi inte har två fungerade datorer här hemma, vi får allstå dela på min data och jag vill kunna blogga i lugn och ro, ingen stress över att någon väntar på datan efter mig, så då blir bloggen lidande, tyvärr..
Jag är uppriktigt sagt ledsen för det!


Meeeen....



Nu i början utav november så kommer det kanske även droppa in en hel del nya läsare och jag ska göra mitt bästa för att underhålla dom välkomna läsarna och även finnas till hands, besvara frågor och stötta dessa som behöver det.
Det lovar jag! Ska bli spännade men samtidigt liiite nervöst.. Mer om det när det närmar sig.. ;)

MysPys i Soffan men kärleken ♥


Ha en trevlig Löärdags kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är satans tomt om man inte kan läsa dina bloggar.. Messade dig igår.. Saknar.. hmm.. <3

2010-10-23 @ 23:57:15
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: nize

Du blev jättefin i håret!

2010-10-24 @ 13:19:16
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0