Välkommnar framtiden..

Jag har verkligen haft totalt fullt upp i flera dagar..
Det händer både det och det andra, dock bara positiva saker :)
Framtiden börjar ljusna upp ordentligt och jag känner att livet tar fart!

I måndags hade jag en reporter och fotograf här hemma som intervjuade mig.. Mer om det då det nr av tidningen kommer ut :)
Min underbara vän Karin var även här och var hundvakt, så jag slapp avbryta lite då och då för att gå ut med vovvarna, du är en klippa, Karin! ♥

Vi fastnade ett par timmar här utanför mig på¨kvällen :P


Och nu på fredag ska jag och fotogafen träffas återigen då tidningen ville ha lite mer bilder i ute miljö :)

På Tisadg så kör livet igång på allvar, så börjar jag en kurs som jag verkligen sett fram emot!
Jag missade tyvärr info-mötet igår, men det gjorde inget fick jag veta när jag pratade med dom i morse, hon gav mig lite snabb info och jag vet vart jag ska befinna mig på Tisdag kl 09.00 :) Spännade, ÄNTLIGEN! Så som jag har väntat..



Då kommer jag även ha en massa annat att blogga om så då kommer kanske denna blogg bli mer spännande att läsa.. Hoppas på det!

Nu ska jag vila en stund, sen ska jag städa lite och fixa i ordning lite saker här hemma.. Måste även försöka bli frisk nångång..

Ha det så bra, så hörs vi av i mogon eller senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: dufb

Härligt att höra att allting flyter på.. :)

när kommer tidningen?

2010-09-09 @ 01:56:26
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: Moster Sandra

Vad kul!

2010-09-09 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0