Gårdagen med Karin & Dogsen ♥

Igår när jag låg sjuk här hemma så kom bästa Karin förbi med en väst till mig ;)
Och ett täckt till Ceros som ingen av hennes vovvar kunde ha men som är perfekt till Ceros, jättesnällt!
Nu kan Ceros gå ut i regnet utan att känna det värsta obehaget iaf.. Tack!

Jag trostade hostan, febern
och allt det där och följde med Karin en sväng med bilen till apoteket och till Dollastore, ytterst trrevligt :)
Sammy & Ice var också med .. Sötnosarna.. Tog masssa bilder med min lur, ska lägga över dom på datan senare.

När vi kom tillbaka till Brynäs så gick jag in och hämtade Ceros så alla grabbar fick träffas igen :)
Dom fick hälsa, busa och leka lösa på åkern :)
Ceros älskar helt klart våra nya mobilväskor, ingen tvekan om den saken.. :P Haha..


Mitt älskade hjärta! Du är värd allt för mig! ♥

( dessa bilder tog jag från Karin´s blogg, hehe )

Under denna bild på mig och Ceros så stod det en så fin och trevlig sak på Karin´s blogg, jag blev så glad , ärligt talat, även tårögd .. Jag kopierar det och lägger in det här..¨


Kärlek mellan Ceros och Zanna <3
(Och mobilfodralet)

(Bilden ovan)

"Jag tycker det är så otroligt kul att se vilka framsteg det blivit med Ceros!
Zanna är så duktig! Ceros har blivit en helt annan hund, harmonisk lugn och fin :)
En riktig toppenhund!"


Tack Karin för dessa fina ord.. För Karin om någon VET att Ceros inte alltid varit en stor nallebjörn som är cool och lugn i alla lägen.. Det krävdes mkt hårt jobb för att få min älskling så underbart lugn och trevlig som han är idag..
Ceros hade inte haft det lätt innan jag köpte honom som valp, det märktes nästan omedelbart på honom och vissa saker sitter fortfarande i, men det är mest småsaker som bara vi här hemma märker..
Tex, han blir rädd och osäker när dammsugaren åker fram, dock inte själva dammsugaren, utan SLANGEN! Samma sak med alla slags långa pinnar..
Eller som igår, det stod en svart sopsäck lutat emot ett träd i mörkret, han reser ragg, morrar och skäller..
Men nu litar han på mig i alla lägen och törs gå fram och kika..
Han var värd varje sekund av jobb, varje droppe svett och tårar.. Han är värd allt och jag är tacksam för att jag hade Karin & Hennes hundar som peppade mig och trodde på oss.. Tack, underbara du ♥



Igår när vi släppte dom alla tillsammans så tänkte vi tillbaka ett par år i tiden och det var helt underbart att se dom nu tillsammans, nu är det Inte Ceros man måste hålla ett öga på längre ;) hihi.. Han går inte långt utan mig och har alltid stenkoll på vart jag är. Går han ett steg för lång så gör en lite vissling att han tvärvänder och kommer i full rareta tillbaka :)

Det bästa Gänget, Nu, Då & För Alltid ♥


Nu ska jag bädda ner mig med massa te så jag är friskt tills på Måndag för då händer det grejjer ;)
Wiiiee..

Ha en super-trevlig helg allihopa!

Vill också skänka en stor tanke till den hund som jag och mina underbara grannar var ute och letade efter i flera timmar för ett par dagar sedan som nu tyvärr har hittats överkörd utav tåget.. :(


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Men gumman det är ju så :D

Vi har haft mycket kul ihop, mycket jobb ihop och framförallt delat ett stort hundintresse :)

Jag har trott på dig för att jag vet att du kan! Du har det i dig, naturligt! Det enda du behövde göra var att plocka fram det! OCH DET HAR DU GJORT NU :D

Underbart att våra hundar kan leka tillsammans och samtidigt kan vi ha trevligt och umgås!

Ta hand om dig vännen och krya på dig!

Puss och kram

2010-09-03 @ 16:16:26
URL: http://arhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0