Helgen i ett och samma inlägg..

Jag har inte haft tid att blogga under helgen så jag kör ett inlägg med bilder osv ifrån helgen istället :)

Fredag:

På morgonen så mötte jag upp fotografen och vi åkte iväg och plåtade massor, blev riktigt bra det där tror jag :)
Vi satt i den vackra miljön och pratade om allt möjligt, om livet helt enkelt!
Super-trevligt!
Hon körde mig hem, jag sprang in och hämtade Ceros och han fick vara med på ett par bilder :)
Sen tog jag & Ceros oss en promenad tillsammans.. gick in och bytte hund, gick och tränade Boss under hela promenaden, han var så duktig så!
In och städa.. Gah.. Diska, dammsuga osv, dom dagliga "Sysslorna" haha..

Finaste Boss! Han gör såna framsteg varje dag,han har en stolt mamma! :)


Fick förfrågan om vi kunde sitta barnvakt åt sötaste Nellis!
Så jag var upp och hämtade henne, hon sov kvar över natten, vi kunde inte ha henne hela helgen då vi hade planer på lördagen.
Men hon kom på fredag eftermiddag och var lika charmig och söt som alltid!
Hundarna blev superglada att se henne och hon dom :)
Tog oss ett par promenader med hundar och vagn, mysigt!
Sen fick skrållan hoppa i badet för att sen skutta i säng..

Bejb tog hundarna på sista "kvälls-kissen" och när han var ute med Ceros så fick jag en såå söta bilder på Nella & Boss!


Sen var det natten för fialotta ♥ Och vi fick faktiskt sov morgon till 09.30 av henne dagen därpå ;) hihi..

Lördag:

Söt-flickan slog upp sina vackra ögon som sagt 09.30 men var fortfarande lite mys trött så hon fick krypa upp i våran säng och så kikade vi på filmen -Flicka- (Rekomenaderar den verkligen om du är häst-människa,Jag älskade den!) Stefan snarkade och sov.. Men efter en stund så lessnade Nelli på filmen och vi gick upp och gjorde frulle :)
Hon åt som en hääst ;)
Vi tog oss en morgon promenad med hundar och barn.. Älskar det!
Sen ringde svärmor och frågade om vi ville följa med till Valbo, det ville vi men hade ingen bil barnstol hemma åt Nella så vi fick vänta på att hennes mamma kom och hämtade henne..

Lillan somnade efter mycket bus och lek så sött på våran säng med alla sina filtar..


Hon vaknade lagom till att Sandra kom och vi skulle åka så det löste sig bra.
Vi åkte som sagt ut till Valbo, mötte upp Stefans bror Niklas med hans familj.. såå söta barn!
Sen åkte vi alla till IKEA där vi blev bjudna på lunch utav svärmor.. Man tackar för det :)
Trevligt Trevligt!
Tog en sväng omkring IKEA, kikade på lite allt möjligt, en kökslampa som det var super rabatt på fick följa med hem, Vi tackar Svärmor för den :) ♥

Väl hemma så tog vi ut pojkarna, jag diskade & bejb satte upp lampan.
Sen vilade jag på soffan en stund innan vi skulle upp till Elin & Ricky på middag kl 20.00 :)
Hade sett fram emot det och det var såå trevligt!
Och så fint dom hade gjort Och super god mat som Ricky hade lagat!
Se själva.. Jättemysigt!

Hade en helt otroligt trevlig kväll, trevligaste kvällen på mycket länge lär jag säga :)
Pratade om allt från hundar till spöken .. hehe..
Underbara människor! Vi tackar återigen för den trevliga kvällen! ♥


Klockan drog iväg och vi var helt slut, haha.
Kom hem rätt sent, ut med pojkarna och hopp i säng.. Men ändå så lyckades vi försova oss imorse ordentligt..
Lite trist då vi hade saker planerat, men det löser sig nog ändå :)
Ibland kan det gå så.. Är man trött så är man..

Idag:

Ja, vi har inte hunnit med så mycket pga att vi sov så länge.. Varit ute med hundarna, jag har städat och Stefan är hos sin farmor en sväng.. får se om det ska tatueras lite idag som det var bestämt.

Stefans senaste Tatto på Ricky :)


Nej nu ska jag till och göra nå nytta här hemma och inte bara sitta här och uggla.
Ska sätta upp lite bilder också på lite allt möjligt, tex på Ceros nya regn täcke! han är såå söt!


 
Mer bilder får komma upp lite senare.. Blev ett så långt inlägg nu :)

Hoppas att alla mår bra och har haft en superbra helg! ♥

Kramar


Kommentarer
Postat av: Nize

Gud vad bra ja dom där kopplen är kanon. Inte till Devil dock som tar fart och rusar till det tar stopp och jag flyger haha.



Han har sagt varje gång jag träffar han att jag ska få pengar. för det var inte bara kopplet som tappades bort utan två täcken en cammo sele och ett halsband ifrån hurrta alltså inga billiga saker.

Men har inte sett några pengar än suck



Kul att höra att jag blev bra i håret :) Dock var Lexie inte alls med på noterna hon skrek så hela kyrkan skaka hon var dö trött efter att alla tanter ryckt i armar och ben på henne och sagt hej miljontals gånger. Men då vi fikade var hon på bättre humör :)



Mysiga bilder du lagt ut förresten :)



<3

2010-09-12 @ 18:25:39
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0