Kärleken är vacker..♥



Imorgon åker mitt hjärta iväg på kurs och blir borta över natten..Hmm.. Var väldigt länge sedan vi sov utan varandra..
Kommer sakna honom, självklart! Men jag kommer inte vara ensam då jag får sällskap av Karin den kvällen och natten :)
Så det får bli våran efterlängtade tjejkväll! :)

Och så kom han hem med helt otroliga vackra rosor åt mig idag..
En liten underbar kärleksgåva  ♥
Jag blev såå otroligt glad..
Han kommer hem med blommor emellanåt,
Men inte så ofta så det bara blir en "grej" ,
Så då man uppskattar det så mkt mer när han kommer hem med dom..
Han är den underbaraste som finns och jag älskar honom så otoligt djupt..

Se så otroligt vackra dom är?
Sådan fin kärleks gest utav honom ♥


Han kommer säkert få det jättekul, jag hoppas verkligen det.
Han förtjänar det verkligen :)
Han är så duktig på det han gör.
Idag hade han prov, fick bästa resultatet utav alla!
Blev riktigt glad för hans skull och stolt såklart ;)

På kursen för mig går det jättebra men det tar upp väldigt mycket av min tid,
Därför får tyvärr bloggen lida..
Sen har jag även tappat lite insperation när jag har så mycket annat att göra..
Trist, men sant..
Är faktiskt helt slut dom dagarna när jag kommer hem,
Så då får ju självklart familjen den tid och energin jag har kvar.
Och dom resterade dagarna så har jag fullt upp här hemma.
Men ska försöka bättra mig! :)

Nej nu blir det sängen här hemma eftersom älsko ska upp kl 05.00 imorgon för att hinna,
Även jag ska upp tidigt så nu blir det film och mys i sängen med bejb ♥

Underbara vackra ros..
Tack mitt älskade hjärta!


Nattinatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0