Kurs-Start

Japp, imorgon är det dags, undrar lite över hur det kommer att gå, sjuk som jag är :/
Det är väl bara att kliva upp och köra på helt enkelt..
Men vill inte åka på nån lunginflation eller nåt.. Får ta det luuungt..
Det löser sig nog och blir kanon tillslut!
Bara jag kommer upp ur sängen i tid.. haha.

Hur som helst så är det en extrem förändring i mitt liv nu,
Jisses, får nästan lite panik när jag tänker på det men jag är ändå superglad!
Förändringar är BRA..Även om det kan vara lite jobbigt i början.
Tror dock jag kommer trivas bra med detta i slutändan.

Annars då? hmm..
Som sagt förkyld och jävlig, får ta det lungt nu sista dagen som jag kan..
Tror det ska tatueras idag också :)
Spännade.. Lite sugen på en ny själv nu.. får se vart det slutar ;)

Kärlek ♥


Mmm.. Får återkomma lite senare, tänkte sätta ut ett inlägg om Bossen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0