Ledig dag.

Japp idag har jag som sagt varit ledig och vaknade av att jag var sjuk (Igen!) jag blir tokig snart!
Kan ju inte gå utanför dörren utan att bli dunder förkyld igen och hostar tills jag nästan kräks.
Trots att jag är ordentligt påklädd med både halsduk och mössa, haha.
 Okej, igår blev jag ju dränkt i regn på vägen hem men det är lika trist ändå.

Tycker regn är mysigt men då vill jag hest mysa inomhus med massa ljus ;)


Hur som helst så var det bara kliva upp och gå på morgon promenad med dom små.. Tog mig dock en liten sovmorgon, urskönt! Men jag vaknade först av mig sjäv vid 7 och trodde jag försovit mig innan jag kom ihåg att jag var ledig ;P
Hade svinont i mitt ben i morse förresten, i själva BENET lixom, sklettet alltså, det typ ilade från foten och upp, länge och längre, ända upp till knät, försökte somna om och "sova bort" smärtan.. Har haft så ett par ggr, gör förbannat ont!
Vet inte riktigt vad det är.. hmm..

Boss tvättar alltid fötterna & benen på oss varje kväll, (värsta tvångstanken) 
Men visst ser det nästan ut som han tuggar på Stefan här? hahaha..


Vi åkte och storhandade idag också, skönt att fylla på kyl,frys och skafferi .. :) Måste lära mig att äta en ordentlig frulle (varje dag!) så det inhandlades både det ena och andra, så det finnas att välja på.
Blir lövbiff till middag idag, länge sen vi åt det.. mums!

(bild från goggle.se)


Mitt tangent-bord håller på att balla ur förresten :( Så om det är en del stavfel så beror det nog främst på att knapparna inte riktigt händer med - Det dåliga med bärbara datorer!
Min är ju inte ens ett år gammal.. Man tycker ju att det ska funka längre än så.. hmm..
Vet att många har samma problem med sina bärbara datorer - Dåligt!

Nope, nu ska vi laga middag, blev en sen sådan idag.


Kommentarer
Postat av: Linnis

Tack för dom fina orden :)

2010-09-18 @ 18:57:09
URL: http://linnipinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0