Levade ljus och Te..

Sitter och myser i soffan med min älskling..Min vecka är avklarad nu, är ledig tills på Tisdag så det känns lite som "Fredag"..
Efter en kall och regnig dag, såg ut som en dränkt katt när jag kom innanför dörren idag, precis när vi slutade så började det ösa ner som adrig förr.. Jisses!
Inge vidare bra för min hosta..Så jag lindrar den med en kopp riktigt hett te med honung, levade ljus och mys med dom jag älskar mest! ♥



Ceros ligger ihoptryckt brevid mig i soffan och njuter, Boss ligger på mina fötter och myser och Stefan ligger i soffan brevid.
Jag tror bestämt att mina 2 " små " grabbar saknar att ha mig hemma på dagarna, dom är som fästingar på mig så fort jag kommer hem.. hihi.. Myshundar! Saknar faktiskt dom på dagarna också, det är verkligen en omställning för oss alla men det funderar jättebra!

Kärleken fångad på bild mellan dom två underbaraste liven!


Känner redan att man uppskattar hemma tiden på ett helt annat sätt och hinner längta hem!
Man tar också vara på den tid man har tillsammans på ett helt annat vis..♥

Jag älskar min familj såå otroligt mycket..

Haha, på bröllopskvällen , ett år sen nu.. Gud så vi skrattade :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0