Ny Blogg design..

Och det tackar jag Emma för :) (www.crazyangel.blogg.se )
Blev så förvånad när jag stod i köket och gjorde te när jag fick ett sms av henne.. Sött!
Blev iaf supernöjd!

Och ni har rätt, vi pratade om det igår och Bull är INTE renrasig (orkade inte logga in och ändra så sent), men det tar ändå inte bort fakta om att Nova är 75% pittbull.. Allvarligt talat så förstår jag inte hela grejjen med detta?
Jag svarade på en helt annan fråga ang hans träning så?
Känns det bättre för er om jag skriver amstaff/pittbull när jag talar om MIN egen hund?
det är bara så överdrivna komentarer så jag slutar att svara här och nu.
Jag har inte ens någon att svara med tanke på att personen inte ger ut nån adress, om du stör dig så förbaskad, så sluta läs :)

Nu ska jag iaf göra mig klar för att åka iväg till kursen, jävla skit väder det är idag., burr.. har sjukt ont i halsen så det var ingen höjdare att kliva up i morse, men men..

Aja, nu har jag inte tid mer, hörs senare!

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0