Smärta & obehag..

Det började redan igår kväll, rätt sent , när vi låg och kikade på film i sängen, kände nån konstig känsla i magen, tänkte inte så mkt på det men sen sa det bara Pang!
Det var så otäckt och ont gjorde det, men inte på nå sätt jag haft tidigare, sen kom illamååendet och ett ordentligt sådant, fick tillslut hämta en hink och ställa vid sängen "ifall att"..
Lyckades somna efter ett bra tag iaf..

Vaknade i morse rätt tidigt, slog på en film och tog det lungt i sängen, alla andra sov som stockar..

Hur dom brer ut sig och gosar ner sig.. sötisar! (gammal bild dock)
Notera Bossens söta valkar :)

Då hade jag dock inte nå ont, bara trött efter kvällen innan.. Lyckades släppa oron iaf och klev upp, tog ut hundarna, fixade i ordning tvätten (haft tvättstugan) , pallade mig ner dit och donade och sen upp och tog ut Nemo på nästan en timmes promenad, goa hund!

Men när jag var på väg ner sista gången för att hämta tvätten så kom magvärken tillbaka igen.. Blev lite orolig eftersom jag inte hade nån telefon med mig och Stefan var ute med Boss, kändes nästan som om jag skulle trilla ihop där ett tag, men jag lyckades ta mig ner och få upp tvätten iaf.
Går inte riktigt att beskriva hur det känns heller, har aldrig haft såhär förut.
Började med middagen och det högg och bökade omkring i magen, ursch!
fick i mig lite mat iaf men sen var det bara att lägga sig ner i soffan och slappa..

Fattar inte vad tusan det är för nåt heller.. (?)
Men det är nåt jag aldrig känt av tidigare och därmed så blir det ju riktigt läbbigt!
Det kommer och går..får väl se vad som händer, hoppas det försvinner och illamååendet med!

Nu ska jag vila vidare.. Tråkigt inlägg kanske, men det ändå ingen som komenterar längre så :P


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Stackare! Hoppas att det går över snart! Hörs :)

P o k

2010-09-18 @ 22:51:33
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

utomkveds?

2010-09-19 @ 10:41:21
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch va obehagligt :( hoppas du mår bättre snart kramar Hanna före detaa grannen (p.s läser din blogg ofta :D)

2010-09-19 @ 11:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0