Tacksamhet.. Lång läsning om dom speciella i mitt liv ♥

Gud va fullt upp jag har haft, tyvärr får bloggen lida, ber om ursäkt för det men samtidigt så anser jag att tiden jag har nu med min familj är så viktig för oss alla och vill helst inte spendera den framför datan istället för att umgås med varandra.
Passar på en snabbis nu medans älsklingen tränar :)

Kom precis upp ur ett dunder skönt bad.. Underbart! Har även hunnit måla naglarna med det nya naglacket (Svart) jag inhandlade tillsammans med en ny mascara då jag och Elin var på stan och fikade och hade super trevligt!
Hade rabattkuponger på Åhlens så dom använde jag och kom sååå billigt undan 70 spänn för både naglack & Mascara, inte dåligt , vah? :)

Trivs super på kuren också, skönt att livet börjar få fart igen, har längat så länge nu..



NU till det som jag ville skriva om, dvs Tacksamhet ..

Jag bär just nu omkring på så otroligt mycket av just det..
Till många människor i mitt liv och på många olika sätt.
Känns som om jag börjat leva ordentligt igen och jag njuter.
Jag är så otroligt tacksam över allt min svärmor gör för både mig och Stefan, jag har svårt att besriva i ord hur mycket det verkligen betyder, jag känner mig så lyckligt lottad över att jag fick en så underbar svärmor i samband med Stefan.
Alla har ju inte den turen ;)
Hon har hjälpt mig på många olika sätt, i många olika situationer.. Undrar om hon vet hur mycket..?
På dessa sista dagar så har vi pratat mer än vanligt i teefon och det känns så bra!
Hon har även kommit förbi hos oss två ggr som senaste dagarna, jättekul!
Nu vet hon själv vad just dessa dagar handlar om och jag TROR (?) att hon vet hur glad och tacksam jag är.. Jag hoppas verkigen det! Jag har adrig blivit så fint behandlad utav av folk som jag blir och blivit utan hela Stefans släkt och det skänker mig sådan inre frid på något sätt.. En väldigt mäktig och otroig känsla.. den har jag dock burit på under en längre tid, vi har ju ändå varit tillsammans ett bra tag nu.. Men jag har haft så mycket med mig själv inombrds att jag inte tror jag visat ordentligt hur jag känner för dom.. Jag hoppas detta klargör det, Tack för att ni alla finns ♥

Svärmor Sirpa..♥


Sen är jag även så lycklig över att jag har Stefan och att han älskar mig så mycket som han gör.
Vi har verkligen haft oddsen emot oss förr men vi har klarat det, tillsammans..
Min kärlek till dig, älskling, Oj den är så enorm.. 
Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta och aldrig nånsin kommer jag sluta älska dig,
Minns så tydligt första gången vi träffades, minns den första kyssen, jaa, jag minns allt tillsammans med dig för att du betyder så otroligt mycket för mig och jag är glad över att vi aldrig gav upp och aldrig slutade kämpa för att komma dit vi är idag, vi har vuxit oss så starka och det har även våran kärlek..♥

Älsklingen min.. Mannen i mitt liv .. ♥


Självklart så finns det två små hjärtan till som förgyller min vardag och får mitt hjärta att slå volter, våra helt underbart fantastiska hundar.. Ni är så speciella och ni gör mig så glad, ni kan dock driva mig till vannsinne också ;)
Men det förändrar inte och kommer aldrig att göra, min enorma kärlek och tacksamhet till er, som alltid finns där, som alltid älskar mig som jag älskar er och känslan i magen och hjärtat är obeskrivig varje gång jag kliver innanför dörren och möts utav er.. Mammas busiga trollungar!  ♥

Älskade Bebisar.. Älskar er så! ♥


Det finns inte så extremt många männsikor i mitt liv som jag känner riktigt starkt för, på den nivån som jag talar om nu, sjävklart betyder alla mina vänner mycket för mig, ingen tvekan om den saken, men det finns dock en som sticker ut i mängden och det kommer nog alltid vara så, kan inte tänka mig att det skulle förändas..
En de av er som läser förstår nog redan vem denna person är då jag skrivit om henne många ggr förr..
Min otroliga vän, Karin!  - Mer behöver inte sägas, hon är helt underbar, hon är den vännen som är äkta, en sådan vän som henne, det borde alla i livet ha! Jag älskar dig, gumman!

Karin och hennes underbart fina häst - Zantos! ♥


Kan inte avsluta detta inägg utan att nämna min mormor, ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta.. Gud så hon har stått ut med mig i alla dessa år men alltid älskat mig villkorslöst!
Och tro mig när jag säger, det har inte varit lätt för henne alla gånger, behöver inte för djupa mig i varför, det viktiga är att hon vet hur mycket hon betyder och hur tacksam jag är över att hon finns för mig och jag för henne.. Mormor.. Vi pratar varje dag i telefon..Tyvärr så är avståndet ifrån oss så långt :(
Hon ringer t.om mig VARJE morgon och kollar så jag är vaken och inte försovit mig.. Hihi..
Hon är så söt!
Vi dear något stort tillsammans, vi delar - Min mamma..
Hon är den enda personen som jag kan prata med om mamma och det är så otroligt skönt!
Även om det gäller sorgen efter henne eller om det gäller glada och roliga minnen!

Min vackra underbara mamma.. Har tyvärr ingen bild på datan på mormor ♥


Jag får nog avsluta här.. Men hur som helst, jag är så tacksam för alla som finns i mitt liv och för att jag har tagit mig såhär långt, det hade jag aldrig klarat av utan er så Tack så otroligt mycket för att ni finns!

Nu blir det Efterlyst med tända ljus, mys, nötter och glass! :)

Jag älskar mitt liv & trivs sååå bra med allt just nu, bästa känslan! hihi..


Trevlig kväll på er! :)


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Du är också helt undebar vän Zanna! Den Bästa <3 Är verkligen glad och tacksam att jag känner dig! Du är en alldeles speciell vän, kommer du alltid att vara! Så vill jag tillägga att du är så duktig och engagerad i kursen nu! Det ska du ha cred för :D

Godnatt! Puss och kram

2010-09-23 @ 00:10:33
Postat av: sirpa

Tack Zanna för de fina orden, men du är åxå speciell och en jätte fin tjej, du är jätteduktig på det du gör, roligt att du fått chansen till den här kursen, alla behöver och förtjänar en meningsfull tillvaro. Låt solen få skina på dej nu, och njut av tillvaron.

Kram Sirpa

2010-09-23 @ 11:43:56
Postat av: dufb

Känns skönt att veta.. värmerihjärtat.. :)

2010-09-23 @ 21:29:52
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: Ann-Louise

ja, folk ska ju alltid hålla på och pika en bara för att man inte går lika fort fram som alla andra! jag vill hellre vara säker på min sak, än att sedan stå där ensam och övergiven med en unge tex :)och jag känner att dte tar längre än 6månader upp till ett år innan man känner varandra. kan ta flera, flera år innan man vet precis hur den andra parten fungerar.

2010-09-26 @ 13:49:02
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0