Tidig dag..

Först fick vi börja en halvtimme senare idag :P Och sen även sluta ca 12 :P Så det kändes skööönt!
Men det var nog för att vi gjorde våra uppgifter snabbare än det räknas med ;)
Var faktiskt ute hela dagen idag.. Ordentligt påklädd med min hosta..
Vi är en bra grupp helt enkelt!
Tog sällskap med Therese på hem vägen, en bit íaf.. Trevligt!
Träffade även på Annika starx efter som låg bakom oss på cykeln så vi stannade och snackade en stund innan vi drog oss hemåt åt varsitt håll..

Jag känner mig väldigt nöjd med denna kurs hittills och tror verkligen att det kommer leda till nåt super i slutändan.. :)
Trött blir man ju självklart av alla nya intryck och ansikten, en aning segt på morrnen men upp kommer jag så jag hinner gott och väl med det jag ska och kommer lite tidigare än vi börjar.
Perfekt, kan man snacka lite och ta en cigg innan vi börjar för dagen.

Imorgon blir det heldag, ska iaf ställa in oss på det och om det ändras så får vi veta det i tid, speciellt vi som har hundar som ska ut på lunchen om vi ska gå till 15.00.

Nej nu ska jag ta det lungt en liten stund och bara njuta utav att vara hemma, länge sen man kände den känslan..

                                Hittade en söt bild på mig & Ice (En av Karins vovvar) Så söt & go vovve <3



Förresten, vad tycker ni om den nya desigen på bloggen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0