Vill bara säga..

Älskar denna bild, Hon ser ut som en ängel, den ängel som hon verkligen är..


Att jag verkligen älskar min underbara vän, Karin!
Jag är så lycklig över att jag har en så otroligt fin vän vid min sida..♥
En bättre vän & vänskap tror jag faktiskt inte existerar..

- Jag älskar dig, min vän!


Vi delar så mkt minnen,
På gott & Ont,
Vi har varit på så många äventyr tillsammans,
Vi har även våra älskade hundar,
Även dom är såå bra vänner!

Våra Vackra Bästa Vovvar!
(Tyvärr är inte Boss med, men en dag SKA det gå bra också )
Inget tvivel om den saken :)
 




Grupp-foto :)


♥ Tack för att du är du och för allt vi delar tillsammans ♥

Jag kommer alltid stå vid din sida..
Massor med kärlek till dig & dina Hundarna !

Från.. Oss :)



Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

TUSEN TACK ZANNA! Du är också en helt underbar vän! Tack för allt stöd du ger mig nu när jag verkligen behöver det.

Du är guld värd! Eller diamant, eller var det smaragd?

Hehe hursomhelst

Hörs imorgonbitti gumman!

Puss och kram

2010-09-09 @ 23:04:32
URL: http://arhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0