Jag vill..

Jag vill blogga, jag känner suget efter det varje dag nu.
Men det känns lika fel varje gång jag går in här..

Älskar att mötas utav era peppande och värmande komentarer, fina människor!

Jag vill blogga igen, jag vill det så mycket!
Får helt enkelt försöka fixa till nåt på egen hand,
Så det slipper hugga som tusen knivar i magen varje gång jag ser min egen blogg.



Hoppas att ni alla söta läsare mår bra och tack för att ni stannar och väntar på mig ♥

Hade förresten en underbar dag igår tillsammans med Emma och hennes gobitar till söner :)
Blev en heldag ute och lite små shopping på DollarStore..
Passade pojkarna en stund på kvällen, såå mysigt!
Underbara barn.. Fina söta pojkar.
Tacksam till Emma som fick med mig ut :)


Kommentarer
Postat av: jenny

du e så vacker gumman!

Ta den tiden du behöver o tänk på dej själv i första hand för omväxlingen ;) stressa inte Fina <3 puss o kram

2011-04-19 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0