Pause..

Ni kanske redan har förstått att jag tagit en pause ifrån det här med bloggen..
Egentligen kanske det vore bra om jag satte mig ner, slappnade av och bara släppte ut allt inom mig men jag vill inte göra det och speciellt inte här..

Jag kommer iallafall inte att vara
borta för alltid, jag kommer att börja blogga igen,
Jag vet inte när, jag vet ingenting..
Kan hända att jag hoppar in här och skriver nåt helt ointressant och oväsentligt men det är trots allt MIN blogg så..
Men just nu så känns det inte som om det är detta jag prioriterar, saknar det dock ibland.

Aja, nu vet ni iallafall..
Hoppas allt är toppen med er läsare,
 Får se om ni stannar kvar och väntar på mig ♥

Bjuder på en bild på dom små som får vardagen att gå framåt..Mammas älsklingar ♥


Ta hand om er så hörs vi när vi hörs..


Psss.. Idag kommer min goa och bästa kusin, Sara.. Så skönt! <3
Men det är även sista dagen jag hade min mamma i livet,
Dvs för 17 år sen.. Gud vad tiden går..
Hatar denna natt, hatar detta dygn..
Hatar allt just nu..Orkar inte..

Tänder ljus för dig, mamma, några mer än vanligt,
Jag saknar och älskar dig!
Du finns i mina tankar varje dag, varje minut ♥

Den vackraste av dom vackraste..♥
Min underbara ängel som alltid finns vid min sida..
Jag släpper aldrig nånsin taget om dig.


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej hjärtat mitt! Klart jag stannar och väntar på dina inlägg. Ta den tid du behöver. Många styrke kramar denna dag till dig gumman! Love you!

2011-04-14 @ 20:23:00
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: jenny

älskar dej vännen.. ta den tid du behöver.

du e den ödmjukaste,omsorgsfullaste,vackraste,snällaste,finaste än människa bara kan drömma om att ha som vän och jag e så glad att du e min vän! <33 älskar dej Fina. ta hand om dej själv nu. puss o kram

2011-04-15 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0