Solen..

Ohlala, vilket väder vi fick nu helt plötsligt? - Me Like..
Blir dock lite för varmt för hundarna, speciellt för Ceros som har så tjock päls, men han njuter ändå :)
Man blir glad av solen, det har jag kommit fram till idag, iallafall för stunden och man får energi!

Jaa, jag är helt osminkad på denna bild, jag klarar av att lägga ut såna bilder.
Och dom där förbaskade fräknarna.. ja.. vad ska man säga.. UH! - BORT!


Har en massa sånadär "måsten" ni vet, såna som man verkligen inte alls vill ta tag i men som man måste göra ändå..Spelar ingen roll hur länge man skjuter på det, det kommer ifatt en ändå..Slår bort den tanken nu, för stunden..

Så, hur har ni haft det i Påsk då? Ätit gott? Massa onödigt godis och sånt?
 
Tell me.. :)

Nej, nu ska jag ta ett ryck här hemma och göra nånting halv-vettigt!

Hörs senare då kanske..


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej hjärtat!

Ja, vad har jag gjort i påsk? Har tillbringat den med en kompis och hennes barn. Vi har ätit grillat och påskmat. Har inte blivit så mycke godis. Men de har varit en hel skön helg. Och vädret gör ju en på topp :) Hoppas du haft en bra påsk gumman! Kramar i massor till dig!

2011-04-24 @ 15:46:52
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma

Så sjuuuukt fint där ute. ((:



Jahadu, med ris & räkor, efterlyst och massa gotta! :D <3

2011-04-25 @ 17:55:04
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0