Äkta Äkta & Bara Äkta..

Hej Baby,

Jag vill börja med att säga tack,
 Du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt,
Du är min livsglädje, du är min medicin, du är min och jag är din,
 du är hela mitt fucking liv!
Du är en ängel, ena halvan av min kropp,
Du är den absolut bästa jag nånsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag har haft,
Du är min styrkan att överleva, du ger mig inre kraft.
Hoppas att du känner som jag, att träffas var bra,
 Men tillsammans för alltid är underbart.
Om du bara är en dröm så låt mig sova då,
För jag tror det är det bästa för oss båda två,
Om jag skulle dö så är du rosen på min kista,
 Skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna..

Du är det bästa jag har, lämna mig inte, snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig, baby, kom och mys ner dig här intill brevid mig.

Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på, att jag aldrig lämnar dig,
 Ja, det är nånting som jag svär på,
Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig,
 Och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig.
Jag skulle aldrig nånsin släppa taget,
För jag skulle bära dig tills dagen kommer, tills dagen jag dör,
Även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram,
 För om man tänker efter så är kärleken kall.
Jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland,
 Jag lovar i mitt hjärta står massa lågor i brand.
Du kanske tror jag bara pratar men jag lovar det är sant,
  Utan dig brevid mig, baby, så tappar jag min balans,
Du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om,
 Alla känslorna är äkta jag hoppas du alltid kan se dom.

Jag Älskar Dig.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0