Vad tycks?

Min nya fina Design, -Jag älskar den!
Vad tycker ni? :)
Tusen tack till min trogna och underbara vän Sandra - Är glad att du är du & att vi är vi ♥

Passar även på att tacka för äran att du vill ha med mig då lillan kommer till världen,
Jag kommer finnas vid din sida, varje minut, varje sekund, en blick och jag förstår vad du vill,
Och kommer kunna föra din talan då du inte kan.
Är otroligt tacksam för att vi funnit denna ljuva vänskap, hjärtat! ♥


Har massor av skriva men har inte orken just nu, får ta det senare.
Ska ta ut vovvarna nu i solen och lägga mig och vila en stund.
Fått goda nyheter idag men även riktigt förjävliga, om två helt skilda saker dock..

Ville bara visa er att jag lever och att snart drar bloggningen igång igen som vanligt, lovar!

Slänger in Nytagen bild också..


" Jag litade på alla dina ord, även om att alltid finnas vid min sida?
Hur kan ett par så vackra ögon vara fyllda med så mycket lögner..?
Nu har sanningen kommit fram, jag har fått höra den nu och jag är helt chockad,
 Trodde aldrig detta om dig, aldrig nånsin!
 Hur kan man ljuga en människa rakt upp i ansiktet, kommer aldrig kunna förstå,
 Så nu måste det bli ett hejdå.."


Kommentarer
Postat av: jenny

älskade finaste vän... du måste äta.... love you

2011-04-29 @ 16:47:22
Postat av: Sandra - Blivande mamma

Vad bra att du tycker om den! Bara säga till sen om du vill ändra ngt. :) Tack för att du finns! <3

2011-04-30 @ 08:57:31
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sara kusin

Min fina fina kusin! vackraste bilden och fin ny design! :D vill höra om nyheterna du fått? hör av dig när du orkar!. love you <3 <3

2011-04-30 @ 19:12:11
Postat av: julia

Vi saknar dig här på bloggen. Kom igen nu, starkare än någonsin & fortsätt skriv.!

2011-05-04 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0