Blåögd & Naiv..

Jag känner mig exakt som rubriken - blåögd och naiv..

Trött på denna skit, trött på lögner, svek och tomma ord och löften.
Önskar att jag bara kunde trycka på en off-knapp och slippa känna så starkt som jag gör.
Sluta ha ett så stort hjärta och tro så gott om folk jämt.
Vägrar att bli lurad igen, vägrar att bli förd bakom ljuset mer.
Det är slut med sånt nu.
Jag måste sluta känna så starkt som jag gör och se sanningen,
Lurad, Lurad och återigen lurad.
Nu har det pågått för länge.



Tänk om jag kunde vara lika ego jag med..
Äsch, jag skulle inte kunna leva med mig själv då.

Tacksam över min underbara man, Stefan, som finns vid min sida, stöttar, tröstar och förstår,
- Jag älskar dig, mitt hjärta! ♥

Även tacksam till dom få men äkta vännerna som alltid finns, i alla väder.
Ett speciellt tack till Marika som alltid finns för mig och även jag för henne,
En så otroligt fin människa! ♥

Jag ska börja lägga mer tid på er, ni som vill mig väl och ser hur illa detta tar på mig.
Hur det suger musten ur mig, ger mig ångest och grova panikångest-attacker,
Som håller mig vaken nätter igenom och får mig att må allmänt dåligt.

- Jag orkar inte mer av det här, mitt hjärta brister i tusen bitar snart.. 

Mina vackra trogna och goaste pojkar.. Ni skänker mig lugn..♥


Imorgon ska jag träffa syster min och även jobba..
Så det får bli en tidig kväll för mig.

Hela dagen har jag tvättat och städat, allt för att slippa tänka mer på det här,
Men det är svårt, då det finns överallt omkring mig - Lär göra nåt åt det, tror jag..

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maddiz

Go gumman min! De gör mig ont att läsa dina rader förstår inte hur någon kan göra sådana saker mot dig! :( Älskar dig gumman vi måste ses något tag. Kramar

2011-02-14 @ 09:37:02
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: M . E

Vissa människor är bara allmänt elaka, synd att man inte märker sånt på en gång ist för att behöva bli sårad först. Stå på dig Zanna och skit fullständigt i alla idioter där ute! Kramar

2011-02-14 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0