Grattis Älskling! ♥

Idag är det ingen vanlig dag för det är Stefans Födelsedag, lalala.. :)
Han fyller 27 år idag så, grattis bejb! ♥



Väckte honom med sång och frukost på sängen, självfallet även ett par presenter som varkade falla honom i smaken som jag hoppats på :) Skojjigt! Han är så glad här hemma..Han fick sina efterlängtade hörlurar, nya skor som han stått och suktat över i butiken och en bok som verkar toppen!

Om några timmar kommer det familjen på kalas.. Trevligt!
Jag skulle egentligen börja jobba kl 15.30 men fick skjuta upp på det ett tag så jag hann vara med, snäll chef man har ;)
Så efter kalaset så är det jobb för hela slanten, det är tjejkväll ikväll och vi har det ju så kul och mysigt!
Gillar att jobba på tjejkvällarna riktigt skarpt, dom är härliga och betydelsefulla!

Så ikväll kommer jag hem sent så jag törs inte lova någon bloggning.. Tyvärr..

Men jag kan berätta att jag fick utkastet på repotaget som skall in till Allers och det är så kanon!
Denna reporter vet vad hon gör och lyssnar när man tala om hur man vill ha det upplagt.
Jag gillar denna artikel super mycket även om den är fruktansvärt hemsk..
Jag gillar sättet den är skriven på.. Inte att någon nånsin ska behöva gå igenom detta.

Nu lär jag skynda mig!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: dufb

gratiiiiis... :)

2011-02-04 @ 19:04:50
URL: http://dufb84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0