Grattis Mamma

Idag, den 9 februari för 47 år sedan så föddes det en liten vacker flicka,
Den lilla vackra skönheten fick namnet Sabina.
Hon var underbar, vacker, godhjärtad, speciell och unik.

-Jag har tagit kort på vanliga kort , därav den dåliga kvaliten på alla bilder, tyvärr!

Mormor & Mamma ♥ (Hittade tyvärr inga bilder på mamma då hon var bebis)


Åren gick och den 12 december 1986 födde hon sitt första barn, en liten flicka,
Den lilla flickan fick namnet Sanna..(Dvs mig)
(Jag har ändrat första bokstaven i mitt namn själv på äldre dagar)

Nybilven Mamma & Pappa och lilla jag..



Efter yttligare ett par år så kom även "storken" med en liten go och förtjusande pojk,
Den lilla pojken fick namnet Christoffer.



Hon var en sådan mamma som alla önskar sig ha.
Allt hon gjorde, det gjorde hon för sina barn,
Vi var hennes värld och hon var våran.
Hon gav oss livet, kärleken, trygghet och allt därtill.

Men sen tog hennes liv en tragisk vändning.
Hon fick inte längre leva vidare med oss.
Men kärleken lever kvar för alltid.
För..
Mamma är alltid mamma..♥

Idag så skulle som sagt min mamma ha fyllt 47 år,
Vi kan inte fira din födelsedag som den skulle ha firas,
Men vi tänder våra ljus och vi tänker på dig.
Tårar rinner men även ett par leenden tittar fram,
Då vi delar minnen om dig.
Du är så saknad, Du är så älskad,
Det kommer aldrig att förändras..



Så Ett Stort Grattis Till Världens Bästa Mamma! - Du finns alltid med oss ♥

Bilderna är klick-bara..
 

Puss & Kram Från Din Dotter ♥


Kommentarer
Postat av: Vanessa

;)

2011-02-10 @ 19:27:39
URL: http://www.nattstad.se/vanessa.ikuobase

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0