Om Kärleken i mina egna ord..


Det finns kärlek i så väldigt många olika former.
Kärlek finns omkring oss överallt,
 För att du inte alltid ser den så betyder det inte att den inte finns där.
Den omsluter vänskaper, förhållanden och självfallet familjer.
Vacker, öm och ljuv, det är den äkta kärleken.
Den som är villkorslös och varm.
Ärlig och rak, trofast och helt underbar.




Kärleken du ger är unik, likaså den du får tillbaka.
Spelar ingen roll vem du ger kärleken till,
 Är det till ditt/erat underverk till barn?
Din otroliga mamma eller pappa?
 Din pojk/flick-vän/sambo/make/maka?
Eller till din/dina trogna vänner?
Din älskade hund/katt/ häst osv..
Du väljer vem du ger din kärlek till och det är en vacker gest.



Tycker att man ska älska mer än man hatar/ogillar.
Lägga energin och kärleken på dom man vill ha i sitt liv,
Dom som betyder mest för dig, dom är dom viktigaste.
Men den alldra viktigaste av alla är du själv,
Glöm aldrig att älska dig själv..
Om du inte älskar dig själv, hur ska du då kunna älska någon annan?



Jag lägger min kärlek på våra underbara hundar,
På min otroliga make som vårdar min kärlek mjukt.
Jag har vänner som är värd min kärlek och vissa som inte är det.
Familjen är viktig för mig, jag vill att dom ska veta att dom är älskade, utav mig!
Jag kräver ingeting tillbaka, låt mig bara älska er allihopa, fina själar.



Önskar att jag/vi en dag har ett barn som vi kan ösa denna vackra,
Ljuva, ömma och villkorslösa kärleken över, vårat egna lilla mirakel.
Jag drömmer, jag hoppas och jag längtar..
Jag älskar redan det som ännu inte finns..
Jag älskar önskan, drömmen och hoppet mer än livet..




Vacker bild som säger så mycket.


Jag tror på kärleken och hoppet.




Kommentarer
Postat av: dufb

<3

2011-02-12 @ 21:36:54
URL: http://dufb84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0