Ny blogg..

Har hittat en superhärlig blogg som jag har lusläst idag :)
Är en tjej med skinn på näsan, som vågar stå för sina tankar, känslor och funderingar,
Och som dessutom väntar sitt första barn, en liten flicka :) ♥
Dundermysig blogg som kommer att läsas flitit i framtiden!

Klicka HÄR för att komma till bloggen ♥

Har precis kommit in med Ceros, Marika & Furia efter en lååång, härlig och busande promenad..
Är jätte-trött och varit hela dagen men nu måste jag hålla mig vaken en stund till,
Så jag kan sova hela natten och komma upp i tid imorgon..
Får se hur det ska gå till,
Önska mig lycka till!

Världens mysigaste & bästa vovve..


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Hehe, vad roligt att du tycker om den så mycket.



Nej men när man väntar barn är det såå många som skriver att man gör fel, hur man ska göra och sånt. Exempel, namnet, trodde en tjej att jag hade snott av henne.. inte att jag hade kommit på det själv. Haha. Så det blev lite tjafs där, men det gäller att man ruskar av sig det bara. För med alla hormoner nu, kan det bli väldigt stora diskussioner och man kan även sätta sig och gråta för ingenting. Hahaha.



Kram!

2011-02-28 @ 08:39:48
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Tack! Ja, dom är bäst. :) Hehe.



Vi bor i Andersberg, i en trea. Men jag känner mig inte riktigt hemma här, jag vet inte.. Vi bor jättebilligt, för jag har ungdomsrabatt så det smartaste är att vänta och spara pengar. :)



Vi vill flytta till en lägenhet på bottenplan, eller radhus som är stor nog för oss. En 4a kanske. :)

2011-02-28 @ 13:00:17
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0