Paaaanik!

Kul, Älskling håller på och gör slingor i mitt håret när vi till vår förskräkelse upptäcker att färgen INTE räcker.. OMG!
Inte tänkte varken jag eller bejb på att mitt hår är mkt längre nu än sist.. Smart..

Snacka om att jag fick paaanik! Sprang omkring här och visste inte alls vad jag skulle ta mig till..
Kan ju inte slinga typ lite mer än halva håret lixom.. Suck!

Haha, Snyggt va? - Jag kan iaf bjuda på mig själv ;)

Visar självklart slut-resultatet senare :)


Så jag ringde grannen och frågade vad dom hade för sig och berättade om mitt "lilla" (!!) problem..
Änglar som dom är så sa dom att det inte var några problem alls så nu är R och Stefan påväg ner för att köpa mer färg..
Jag tackar för dessa underbara grannar som finns i vått och tort och självklart vi detsamma för dom ♥


Nu sitter jag här på nålar och väntar på att grabbarna ska komma tillbaka så jag får slänga i resten..
Haha, dom ringde precis, Stefan hade glömt vad färgen hette och det exakta nummret.. Sötnos!

Det här blir nog finfint i slutändan ;) 

Nu har förresten jag och Stefan varsinn dator igen så nu har jag min helt för mig själv!
UNDERBART!

Nu kan jag blogga när jag vill,
Skriva mina låtar när jag vill och så mkt därintill..

Så jag tror bestämt att min blogg kommer att uppdateras oftare nu :D
Har dock mycket för mig just nu och det finns inte så mycket tid kvar till datorn efter jobb, hundar och hem..
Men jag ska verkligen anstränga mig för att satsa mer på bloggen!

Dock vill jag sååå gärna ha en ny header.. Någon som gör en mot betalning då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0