2 januari 2011

Imorgon är det dags för första arbetsdagen för mig.. Spännade med något nytt!
Ser verkligen fram emot det och har gjort en lång tid nu..
Ska bli kul att komma ut och göra det jag vill göra och träffa massa nytt folk, geat!

Har suttit och donat med min nya almenacka.. Så roligt :P Älskar att pyssla med sånt.. haha..
Skrev in alla viktiga telefon nr, födelsedagar osv.. Den är så fin!
Tänkte knäppa lite kort på allt jag köpt/fått nu över jul och mellandagsrean efter jag är klar med detta inlägg :)

Klänningen som jag var ner och köpte på mellandagsrean! - Tack Pappa! ♥


Ikväll ska vi upp till våra underbara bästa grannar R&E..Ska bli mysigt, har inte umgåtts så mycket nu eftersom E har varit bortrest över julen och man har ju så fullt upp kring jul & nyår.
Har verkligen saknat henne massor, en helt otrolig tjej men ett så varmt hjärta, likaså hennes sambo.

Sammanfattning- Härliga personer, finaste vännerna!



Kommentarer
Postat av: kusin sara

Skriv till mig imorrn och berätta hur det gick o jobba!! nyfiken :) love you . PS. vacker klänning, vacker kvinna!

2011-01-03 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0