Coca Cola

Sitter och kikar på "Resturang i vårat vardagsrum".. Inget jag i vanliga fall skulle kolla på men jag zappade mig dit och fatsnade där.. Dock pause nu och jag är rätt rastlös..

Ska ta med mig Ceros och gå till Tempo tror jag.. Tar nog med mig karln och Boss också :)
Lär köpa en cola.. Det har gått åt flitit här hemma idag, blir väl så när man bara är hemma hela dagen..
Vi är totalt beroende utav den där förbaskade CocaColan här hemma,
Förvandlas till monster om det inte finns hemma.. Nåt vi lär ta tag i..

Tror det är rätt många som har just CocaCola som beroeende, eller?



Aja, det var väl det, tänkte nog sätta mig och gå igenom alla miljoner kort vi framkallat..
Har lovat att skicka till både mormor & Pappa.
Men det får jag ta och göra efter hundarnas promenad och vårat inskaffande utav en ny Cola..
Om jag har tiden till det ikväll vill säga, annars får det bli imorgon på förmiddagen.
Ja, det är på tiden att jag tar tag i dom där så dom kommer iväg nångång;
 Och dom resterande skall in i album..
Påtal om album så lär jag införskaffa mig fler..

Jag älskar dig & är så glad att du finns i mitt liv


Ha det toppen så länge allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha vilka cola torskar ni är:) Jag älskar att läsa din blogg, och försöker kommentera när jag har något att skriva och hinner. Men jag hoppas inte du slutar blogga iaf!! Längtar till ikväll babe, då blir de biomys!

Kram

2011-01-07 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0