Dagen

Fasiken vad jag hatar att göra tester och få dåliga resultat, blä fy!
 
          

Har jobbat idag, eller ja... Jag var på personalmöte och efter det så var jag och träffade härliga gänget på en fika,
Tack gobitar! ♥ 
Dock så somnade jag på soffan en sväng efter order utav B-I att gå och lägga mig med en filt och vila.
Klick.. Så sov jag så gott ;)
Men vaknade rätt fort igen och kände mig mkt piggare, powernap :)


                                            Mammas Grabb :)
                        


Nu ska jag vika & Hänga in tvätt, älskling har tvättat idag medans jag jobbade och t.om bakat bullar, den ni ;)

Btw, jisses hur jag höll på igår med allt detta julpynt!
Nu är allt nere iallafall men tid tog det.. Kom inte i säng förens runt 23 typ..
Men början jag med en sak så kan jag inte låta bli att köra alllt på en gång så det blev även en stor-resning :)

Nää.. NU väntar tvätten på mig och i morgon väntar jobb..

Trist inlägg? I know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0