Du & Jag

Hand i Hand tillsammans igenom Livet..


Kommentarer
Postat av: Daniella

Åh, är det dig man kunde läsa om i Amelia för ett tag sedan?

I vintras jobbade jag i Ullared med att sälja just Amelia, vi jobbade utomhos i 15 minusgrader och jag gick in för att värma mig och tog med en tidning. Då läste jag och min kollega om dig, och med tårar i ögonen när vi läst klart artikeln sa vi "nä nu jävlar går vi ut och jobbar" lite kyla är ingenting jämfört med vad andra går igenom och TAR sig igenom! Din historia berörde verkligen och jag tänkte på den artikeln länge...

Önskar dig all lycka i livet :) Kämpa på!

2011-01-13 @ 18:05:37
URL: http://getitshawtyy.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

En del av dina inlägg rör en riktigt djupt... Fin blogg du har!

2011-01-13 @ 22:49:53
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Johanna

fin bild :)

2011-01-14 @ 10:58:38
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: B-I

jag älskar er bild på händerna. Där finns så mycket under ytan. så mycket ömhet och omtanke. Ni vårdar den, bråkar i relationen ibland, men det är ändå omtanken, ömheten som kommer att betyda mest.

Jag är, som du vet, den största supporten till ditt och din mans fortsatta svenssonliv. svenssonliv är gruvligen underskattade. det finns så mycket hjärna där. Så mycket skarpa hjärnor som få väljer att utveckla. Ni är smarta båda två. så det finns inga ursäkter. Ni ska plugga båda två. Inte om några år utan nu. det är nu ni är unga och det är då ni ska plugga. Ni måste skaffa musklerna innan barnen kommer. Tro mig. När de kommer har man bara ork att varje dag dra hem 8 liter ny mjölk och hälla i deras törstande strupar och fortsätta predika om rätt och fel och hur man bör tänka som en anständig, ansvarsfull och fri individ som tar del av ansvaret i samhället.

Ni har alla förmågan att förändra. För att kunna göra det på bästa sätt måste ni ta er till dem positionerna. Det går inte utan utbildning. Glöm att du inte ser dig som en pluggartyp. Plugg har inte med pluggarbegåvning att göra. Det hör endast ihop med det mål du hela tiden strävar efter. Ska du kunna göra skillnad på riktigt krävs en akademisk examen. Och det kan vem som helst klara. Se bara på dem som har en, ha, ha ha.

Kör på, familjen Holappa! Tänk stort. Tänk plugga!!!

/B-I

2011-01-28 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0