Ett litet ♥

Ett litet leende på dina läppar får mig att smälta.
En liten speciell blick som bara du kan ge, gör mig varm.
En liten klapp på kinden, får mig att le.
En liten puss som du delar ut, skänker sådan ljuvliga och mysig känsla.



Ett stor skratt ifrån din ljuva stämma får mig att alltid skatta med.
En busig blick som bara du kan ge får mig att se så mycket mer.
En bamsekram och hängandes omkring min hals, det får mitt hjärta att stegra.
En stor puss ifrån dom små putande läpparna, det är kärlek det!


Du har tagit en plats i  mitt hjärta som du alltid kommer att ha kvar,
Fina lilla flicka, du är den mest speciella tjej jag känner ♥

- Kommer alltid att finnas för dig, Lilla hjärtegryn -


Kommentarer
Postat av: simone

vilken charmig bild :)

2011-01-13 @ 12:39:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0