Fikamys med vänner

Tog sovmorgon i morse och åkte sen iväg för att träffa mina kära vänner A,B-I och C..
Tyvärr kunde inte alla komma idag men ni andra fanns med oss i tankarna :)
Hur trevligt som helst att träffas igen, som alltid :)
Det var ett tag sen vi träffades nu så det var på tiden, ack så härligt det var!
Pratade om allt och ingenting och myste ner oss i sofforna med rykande te & kaffe och kakor som A hade bakat.. mums!
Jag fick i vanlig ordning dom bästa och äkta råden..Jag lyssnar noga och tar åt mig av varje ord.
Saker som tynger mig fick komma ut och vi kunde bolla tankar & idér med varann.

(Jag bär nog på mer än ni tror, djupt inom mig finns mörka& tragiska hemligheter)


Det blev väl lite känslosamt ett tag då jag faktiskt tog ett stort steg och öppnade upp mig och berättade om saker som jag vanligtvis inte pratar om, inte med någon, aldrig nånsin..
Men med tiden så har vi byggt upp sån otrolig tillit till varandra och jag känner verkligen att jag kan tala helt fritt, inte trippa på tå omkring gröten så att säga.
Det är en känsla som är obeskrivlig, känslan att kunna släppa greppet och bara få ur sig allt.

Känns så mycket bättre efteråt då jag möts utav värmande ord, råd och stöd.
Någon tår föll, men det delades även skratt..
Tror faktiskt att en del av det jag vågade berätta idag kom lite som en chock att höra..

Är väldigt tacksam över att ni finns i mitt liv,
Att vi litar på varandra och finns för varann i alla lägen..♥



Tusen tack mina fina härliga vänner för en trevlig, mysig eftermiddag..

Nu ska vi snart kila upp till bästa E & R en stund här på kvällen, MysPys! ♥


Kommentarer
Postat av: B-I

Du finns för alltid i våra hjärtan. Alla har mörka bråddjup och hemligheter inom sig. Därför är det bra att andra kan hjälpa en till ytan så man kan andas ett tag igen. Vi ses!

2011-01-07 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0