Förlåt.. ( Skulle publicerats tidigare idag :S )

För min hemskt dåliga uppdatering.. Det har bara varit så mycket så varken tiden eller orken har funnits till..

Jag har och är hemskt förkyld och bihålorna jävlas med mig igen (!!)
men jag är ju så kass på att ta det lungt bär jag är sjuk.

Jobbade iallafall i Torsdag, var rättt lungt, trevligt som vanligt!
Kom hem runt 22.00, ut med hundarna direkt och sen in och byta gardinerna i köket och fixa lite smått här hemma.
Bejb var inte hemma heller, han var och umgicks med lite vänner :)

En tjej på jobbet flätade mmitt hår.. AJAJAJAJ.. Men vill man vara fin såå..


Och igår så hade jag en reporter och en fotograf här hemma, kände mig stressad redan när jag vaknade.
ch fattade inte hur jag skulle hinna med allt.. Hoppade upp ur sängen, slängde på mig kläder, sprang och tog ut Furia och efter det tog jag Ceros, handlade lite mjölk till kaffet och lite fikabröd..

Hem igen för att hinna hoppa in i duschen, hinna torka och fixa håret och allt annat..
Mitt i allt så dammsög jag också, haha.
Tur att man kan göra flera saker samtidigt.. :P
Men fy var stressad jag var..
Sen kom dom iaf, sköna härliga och jordnära tjejer, såå skönt!
Dom förstod min stress och jag fick utan problem ta den tid jag behövde..



Som alltid så är intervjuerna djupa, det tar kraft, energi och är så känslosamt..
Men det gick bra! - Vi hade samma mål med artikeln! :)
Personligen tyckte jag att jag var super stressad och bara pratade på..
Men som tur var så var det bara jag som kände så,
Dom var jätte-nöja med både intervjuen och alla bilder som förresten även min älskade man var med på :) ♥
Måste säga att bilderna var superfina, hon visste verkligen vad hon gjorde och var kreativ! :)

Sen somnade jag gott en stund men dundrande huvudvärk.. (Förkylningen)
Fick ta mig ner till apoteket och köpa alvedon så passade på att köpa frön, lite godis (!!) och en cola till mig själv ;) 
Tog det bara lungt igår här hemma med pojkarna, en ensam skön och avslappnande kväll -precis vad jag behövde!
Somnade redan omring 23.00 och sov så gott så.. haha..

Nemo :)


Nej nu lär jag avsluta.. Ska snart upp och ta ut Nemo, hans husse & matte är på skidresa :)
Så R´s lillebror och hans flickvän bor där med söta Nemo nu under tiden men det behövdes lite hjälp med några promenader så vi hjälps åt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0