Frågestund



Nu sätter jag igång en frågestund här på bloggen för alla nya och alla trogna läsare :)
Jag hoppas på att många nu vill vara med på detta, det blir kul!

Nu har ni chansen att fråga mig det ni vill veta och garanterat få erat svar..
Alla frågor kommer att besvaras.
Och jag svarar helt ärligt på alla frågor som vanligt.


Ska bli jättekul att få veta vad ni undrar och få svara er allihopa!
Svaren kommer sedan att sättas upp här i bloggen.
Du kan också välja att vara anonym.
Så kom igen nu, bomba mig med alla era frågor & funderingar :)


Startar nu och avslutas på Torsdag klockan 21.00..


Kram så länge! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Har du och Stefan adopterat? Och om ni har det: Varför? Hur länge har ni varit tillsammans/gifta? Vad är ditt lyckligaste minne? :) Kram på dig!

2011-01-17 @ 18:53:17
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du och Stefan skaffa barn? I så fall när? =)

2011-01-17 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0