Hemma från jobbet

Sitter hemma här och glor.. Skulle jobbat idag men min kropp vill inte göra som mitt huvud.
Helt totalt värdelöst!
Funderar på om jag ska jobba in mina timmar imorgon;
Eller om jag ska se till att bli helt frisk och vila tills på Torsdag då jag har nästa pass?
*tänker så det knakar*
Har ett möte inbokat på Fredag också.. Hmm..Spännande :) - Vill vara kry tills dess!



Har sovit pissdåligt inatt, vet inte varför men jag kunde bara inte slappna av..
Somna, Vakna, Somna, Vakna.. Om och om igen.. Behöver jag säga att jag är trött idag?
Men så kan det vara, inget gnäll för det, jag är så van nu.

Mitt gnäll lägger jag på mig själv idag istället, lite hård på mig själv kanske (?),
För trots att jag är  dålig så får jag sån ångest när jag inte kan göra det jag skulle under dagen..
Så dagen är fylld av ångest.. Försöker skaka av den, är man sjuk så är man. - Måste lära mig det!
Jaja, det är en av alla mina svagheter, man kan tydligen inte alltid vara på topp!

Nej om man ska ta och göra nå vettigt..
Eller kanske vila lite? - Det är ju det jag är hemma för att göra.. Suck!

Är ni läsare pigga och krya ?

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0