Here we go again..

Filmen igår var bra, inte så mycket action som vi hade väntat oss kanske men skratta fick man göra ;)
Var supermysigt att gå tillsammans med R & E och det lär göras om igen :)
Stefan piggnade på sig efter sitt besök med toaletten, tur det, han hade nog ätit nå skumt..





Var precis upp till Tempo och köpte Härligt Hemma.. Mmm.. Jag har inte skrivit någonting om detta just pga en enda person som gav sig på mig ganska ordentligt efter intervjun med Amelia.
Tycker inte alls att det är rätt att göra så, det är MITT liv och jag väljer vad jag vill göra med det.
Om jag väljer att använda mig utav det jag varit med om för att hjälpa andra, hur kan det då vara fel av mig?!
Neej, jag slår bort den personen ur mitt huvud och focucerar mig på alla som peppar, stöttar & tycker att jag gör helt rätt.




Intressant det där..Hur många bra komentarer/mejl/brev osv jag än får så är det en ynka liten person som ska sitta och vara negativ och just på det fastnar tankarna.. 
Men som sagt så slår jag bort det nu, för jag vet att jag gör det rätta.
Så gör dig inte ens besväret att besvära mig om du bara har skit att komma med, tack!


Vi hörs av senare kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0